Savet poslodavaca
Savet poslodavaca je savetodavno telo Akademije čija je osnovna uloga obezbeđenje i unapređenja saradnje između Akademije i privrede u cilju razvoja i unapređenja studijskih programa Akademije u skladu sa potrebama tržišta rada. Konstituisanjem Saveta poslodavaca, sagledavajući realne tržišne potrebe i zahteve poslodavaca, Akademija se opredeljuje za kreiranje tržišno upotrebljivih znanja i veština svojih studenata, odnosno za akreditovanje i realizaciju studijskih programa baziranih na stvarnim potrebama poslodavaca. Na ovaj način ostvarujemo cilj da obrazujemo kadrove koji su spremni da se odmah po završetku studija zaposle u struci za koju su obučeni.
Dana 14.09.2022. godine održana je prva konstitutivna sednica Saveta poslodavaca Akademije strukovnih studija Zapadna Srbija i izvršena verifikacija članova (Odluka o verifikaciji mandata 14.09.2022. godine).
Savet poslodavaca čine ugledni stručnjaci iz najznačajnijih oblasti privrede, državnih organa i institucija, kao i drugih relevantnih organizacija.
Članovi Saveta poslodavaca:
- Ana Lapčević, direktor Privredne komore Srbije – Regionalne privredne komore Zlatiborskog upravnog okruga;
- Aleksandar Nikolić, dipl.inž.mašinstva, zamenik direktora “CORUN HOLDING” doo;
- Ninko Tešić, dipl.ekonomista, direktor “Impol seval” ad, Sevojno;
- Desimir Tadić, generalni direktor i suvlasnik kompanije Europrom Valjevo;
- dr Vladimir Krivošejev, muzejski savetnik u Muzeju Valjevo;
- Marija Vićentić Stojanović, dipl.ecc., šef Odeljenja interne prodaje kompanije Dunav osiguranje
Sednice saziva i njima rukovodi predsednik Akademije.
U skladu sa Strategijom internacionalizacije Akademije strukovnih studija Zapadna Srbija, osnovni cilj Kancelarije za međunarodnu saradnju je pružanje doprinosa podizanju kvaliteta obrazovanja kroz uspostavljanje i razvijanje međunarodne saradnje kako sa visokoškolskim ustanovama, tako i sa privrednim organizacijama.
Svesni značaja uloge koju uključivanje međunarodne dimenzije u visokoškolsko obrazovanje ima u profesionalnom razvoju zaposlenih i razvoju kompetencija studenata u skladu za zahtevima međunarodnog tržišta rada, članovi Kancelarije za međunarodnu saradnju nastoje da podstiču i promovišu učešće zaposlenih i studenata u projektima međunarodne razmene, kao i da prate konkurse, pripremaju predloge projektnih prijava i učestvuju u realizaciji projekata od opšteg značaja za razvoj Akademije.
Kancelarija za međunarodnu saradnju je ujedno zadužena i za promovisanje međunarodnih aktivnosti Akademije na naučnim i drugim skupovima.